17 januari 2013

Nu tar vi tag i det här med hyllvärmare va?

I fjol försökte jag hålla mig till 3 för 1 vad det gällde bokinköp, det gick väl ärligt talat sådär. 2012 var året då jag återupptäckte bibliotekets förträfflighet (att min regions bibliotek gick samman, bildade Götabiblioteken och tog bort reservationsavgifterna kan ju ha med saken att göra...) och det blev inte mycket alls läst från den egna hyllan. Om man bortser från bokmässan tycker jag att jag ändå var ganska duktig på att inte köpa på mig så himla många böcker under året. Men men, nu är det dags att ta tag i de egna hyllorna. Det finns ju massor jag vill läsa där, bara att det hela tiden kommer annat emellan. 

Såldedes, dessa tre ska läsas inom det närmaste, det vill säga mellan kurslitteratur och bibliotekslån;

























När jag har läst dem får jag köpa denna:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar